VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vybral sis špatnou velikost nebo nevhodný dárek? Přišlo ti od nás zboží a po vyzkoušení jsi zjistil, že není to pravé? Žádný problém. Veškeré zboží (vyjma dresů nebo trik s vlastním potiskem a personalizovaných produktů) zakoupené na e-shopu můžeš vrátit do 14 dnů od doručení, a to bez udání důvodu. Peníze za zboží ti zašleme na tebou uvedený bankovní účet.
Zde je návod, jak vrátit zboží:
- Vyplň formulář, který nalezneš zde.
- O podmínkách, že lze vrátit pouze nepoškozené, nenošené zboží, nejlépe v originálním obalu. Stejně tak, že je třeba zásilku zabalit bezpečně pro přijetí přepravcem, se není třeba zmiňovat :).
- Vrácený produkt zašli společně s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu dle značky produktu viz níže.
- Pro doručení vráceného zboží ZDARMA, využij jakékoliv podací pobočky Zásilkovny. Nahlas kód 98571528 a předej zásilku. Při volbě vlastní přepravy nebo nedodržení postupu, si náklady za dopravné hradí zákazník sám.
AC SPARTA PRAHA PRODUKTY
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
1.FC SLOVÁCKO PRODUKTY
- Stonky 566
- 686 01 Uherské Hradiště
- tel.: +420 777 623 773
- e-mail: fanshop@fcslovacko.cz
HC KOMETA BRNO PRODUKTY
- Nové sady 40
- 602 00 Brno
- tel.: +420 606 075 277
- e-mail: kometa@sportmania.cz
VEŠKERÉ OSTATNÍ PRODUKTY
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
Pokud jsi zakoupil kombinaci více klubů, vše pošli na adresu:
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
Po doručení zboží ti přepošleme peníze zpět na bankovní účet. Pokud jsi zboží vrátil, vyplatíme ti již uhrazené náklady za dopravu (alespoň v hodnotě nejlevnější dopravy kterou máme v nabídce).
Nemůžeme ale proplatit náklady za dopravu vráceného zboží od tebe k nám.
Chceš zboží vyměnit? Doporučujeme ti nechtěný kousek dle podmínek vrátit a zakoupit nový, kterým chceš stávající nahradit. Věř, že naše zkušenosti mluví za vše a výměna se nám leckdy nepodařila v důsledku pohybu skladů a rychlosti vzájemné komunikace. Proto výměnu zboží neumožňujeme. Hodnocení předchozích zákazníků svědčí o tom, abys nepochyboval, že hrajeme fair play a celý proces vrácení s tebou dotáhneme až do konce.
A objednávku nového produktu můžeš vytvořit hned, nezávisle na vrácení předchozího kusu.
Vrácení zboží se vztahuje pouze na e-shop objednávky, nikoliv na nákupy realizované přímo na prodejnách.
Při výměně zboží zakoupeného na prodejně je zákazník povinen předložit doklad o koupi (účtenku) nebo jinak prokázat zakoupení zboží u prodávajícího. V případě uplatnění slevy na permanentku (nebo jiné slevové karty) při výběru nového zboží namísto vyměňovaného je zákazník povinen se znovu prokázat platnou permanentní vstupenkou.
Zboží je možné vyměnit do 14 dnů od data zakoupení. Při nákupu na prodejně není možné vrácení peněz.
Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdeš zde.