VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vybral sis špatnou velikost nebo nevhodný dárek? Přišlo ti od nás zboží a po vyzkoušení jsi zjistil, že není to pravé? Žádný problém. Veškeré zboží (vyjma dresů nebo trik s vlastním potiskem a personalizovaných produktů) zakoupené na e-shopu můžeš vrátit do 14 dnů od doručení, a to bez udání důvodu. Peníze za zboží ti zašleme na tebou uvedený bankovní účet.
Zde je návod, jak vrátit zboží:
- Vyplň formulář, který nalezneš zde.
- O podmínkách, že lze vrátit pouze nepoškozené, nenošené zboží, nejlépe v originálním obalu. Stejně tak, že je třeba zásilku zabalit bezpečně pro přijetí přepravcem, se není třeba zmiňovat :).
- Vrácený produkt zašli společně s vytištěným a vyplněným formulářem na adresu dle značky produktu viz níže.
- Pro doručení vráceného zboží ZDARMA, využij jakékoliv podací pobočky Zásilkovny. Nahlas kód 98571528 a předej zásilku. Při volbě vlastní přepravy nebo nedodržení postupu, si náklady za dopravné hradí zákazník sám.
AC SPARTA PRAHA PRODUKTY
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
1.FC SLOVÁCKO PRODUKTY
- Stonky 566
- 686 01 Uherské Hradiště
- tel.: +420 777 623 773
- e-mail: fanshop@fcslovacko.cz
HC KOMETA BRNO PRODUKTY
- Nové sady 40
- 602 00 Brno
- tel.: +420 606 075 277
- e-mail: kometa@sportmania.cz
VEŠKERÉ OSTATNÍ PRODUKTY
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
Pokud jsi zakoupil kombinaci více klubů, vše pošli na adresu:
- Komunardů 1039/39
- 170 00 Praha 7
- tel.: +420 724 775 786
- e-mail: info@fnshp.cz
Po doručení zboží ti přepošleme peníze zpět na bankovní účet. Pokud jsi zboží vrátil, vyplatíme ti již uhrazené náklady za dopravu (alespoň v hodnotě nejlevnější dopravy kterou máme v nabídce).
Nemůžeme ale proplatit náklady za dopravu vráceného zboží od tebe k nám.
Chceš zboží vyměnit? Doporučujeme ti nechtěný kousek dle podmínek vrátit a zakoupit nový, kterým chceš stávající nahradit. Věř, že naše zkušenosti mluví za vše a výměna se nám leckdy nepodařila v důsledku pohybu skladů a rychlosti vzájemné komunikace. Proto výměnu zboží neumožňujeme. Hodnocení předchozích zákazníků svědčí o tom, abys nepochyboval, že hrajeme fair play a celý proces vrácení s tebou dotáhneme až do konce.
A objednávku nového produktu můžeš vytvořit hned, nezávisle na vrácení předchozího kusu.
Vrácení zboží se vztahuje pouze na e-shop objednávky, nikoliv na nákupy realizované přímo na prodejnách.
Více informací a kompletní znění obchodních podmínek najdeš zde.