ČASTÉ DOTAZY
Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Objednávky expedujeme do 2 pracovních dnů v případě, že je objednávka na dobírku nebo byla zaplacena bezprostředně po dokončení objednávky přes platební bránu. Poté už záleží na tom, jakého sis zvolil dopravce. Jakmile předáme tvoji zásilku dopravci, přijde ti e-mail se sledovacím číslem zásilky.
Jak dlouho trvá vyrobit věc (dres, triko) s vlastním potiskem?
Dres nebo triko s vlastním potiskem necháme vyrobit do 5 pracovních dní od zaplacení objednávky. Před objednáváním zboží s vlastním potiskem si, prosím, zkontroluj, zda jsi vybral správnou velikost, číslo a jméno. Věci s vlastním potiskem nelze vyměnit ani vrátit.
Co mám dělat, když jsem si vybral špatnou velikost?
Veškeré zboží, kromě personalizovaných produktů, je možné do 14 dnů od data doručení vrátit. Postup pro vrácení nalezneš zde. Fotbalový balíček lze vrátit, ale nelze měnit velikost dresu.
Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Ne, k nákupu na našem e-shopu není registrace povinná. Registrace je však výhodná pokud nakupuješ častěji, pokud nechceš pokaždé vypisovat fakturační či doručovací údaje nebo pokud chceš mít uložené doklady k tvým objednávkám.
Jak uplatnit slevu na permanentku/členství?
Pro uplatnění slevy je potřeba se zaregistrovat na našich stránkách. Sleva bude automaticky načtena při přihlášení.
Podepsaný dres?
Bohužel v tuto chvíli neposkytujeme možnost zajistit podpis dresu hráči.
Je možná rezervace produktů?
Rezervace produktů v tuto chvíli bohužel není možná. Děkujeme za pochopení.
Jak změnit místo doručení zásilky?
V případě, že budeš chtít změnit místo doručení zásilky, stačí kontaktovat tebou zvoleného dopravce a dohodnout se sním na změně. Připrav si sledovací číslo balíčku, které jsme ti zaslali e-mailem.
Jaké jsou možnosti platby?
Objednávku je možné uhradit těmito způsoby:
Online platba kartou
Online bankovním převodem
Na dobírku při doručení zboží
Zjistěte více o platbách na našem e-shopu zde.
Zaplatil jsi objednávku převodem, ale objednávka je stále nezaplacená?
Pokud jsi platil objednávku online převodem přes platební bránu a my tvoji platbu neevidujme, je možné, že jsi zadal špatný variabilní symbol. Platby jsou prováděny přes platební bránu, to znamená, že platbu posíláš k našemu poskytovali platební brány. Po více informací o tvé platbě prosím nejdříve kontaktuj našeho poskytovatele s tvými údaji, které jsi zadal při platbě, na telefonním čísle +420 387 685 123 nebo na e-mailu: gopay@gopay.cz.
Jak reklamovat zboží?
Pokud se ti zboží zakoupené na našem e-shopu během záruční doby například rozbije nebo rozpáře, je možné ho reklamovat pomocí reklamního formuláře, který nalezneš zde.
Co dělat, když mi přijde rozbitá sklenice či hrníček?
Pokud ti přijde od nás rozbitá např. sklenice či hrníček postupuj podle následujícího postupu. Kontaktuj tebou zvoleného dopravce a poskytni mu číslo zásilky, kopii faktury, kterou jsme ti zaslali e-mailem a následující fotky( vnější obal zásilky, detailu obalu v místě poškození, štítku na krabici, výplně krabice a poškození zboží). Název dopravce najdeš na štítku na krabici. Vyjádření k tebou reklamované zásilce nám zašle dopravce a my poté s tebou dořešíme reklamaci.
Proč musím některé produkty platit předem?
Produkty jakou jsou dresy nebo trika s vlastním potiskem je nutné uhradit předem například pomocí platby kartou, z důvodu zajištění personalizace zboží.
Chybí ti ve fanshopu nějaký produkt?
Pokud ti chybí ve fanshopu nějaký produkt, který je například vyprodaný nebo máš nápad na úplně nový produkt, napiš nám na e-mail info@fnshp.cz nebo na sociálních sítích. Společně se na to podíváme.