Obhajoba mistrovského titulu a zisk domácího poháru! Sparťanům patří DOUBLE a tobě mohou patřit předměty ze speciální kolekce!
KOLEKCE DOUBLE & VÍTĚZ POHÁRU
Vítězstvím v Plzni si Sparta připisuje již 22. trofej za vítězství v domácím poháru. Pořiď si kousky z kolekce oslavující vítězství v poháru a ukaž všem, kdo má v sobě GEN vítězů.
Stejně jako kolekce ŠAMPIONI 38, budou i předměty oslavující zisk DOUBLE a VÍTĚZSTVÍ V POHÁRU prodávány v tzv. vlnách. To vše z důvodu, abychom co nejvíce urychlili dodání zboží k vám. Již při nákupu si tak sami zvolíte vlnu, ve které vám bude zboží expedováno, zároveň vám již v tento moment jsme schopni přislíbit termín doručení vaší zásilky.
V první fázi prodeje spouštíme pouze první vlnu. Druhá vlna bude přidána v případě vyprodání produktů určených pro první vlnu.
Žádáme fanoušky, aby si před uskutečněním objednávky důkladně pročetli veškeré instrukce k prodeji systémem vln. Odpovědi na nejdůležitější otázky naleznete níže.
Datum doručení objednávek se liší dle způsobu zvolené dopravy (nebo vyzvednutí). Pro variantu dopravy PPL, Zásilkovna a Česká Pošta platí doručení do 2-3 pracovních dnů od expedice. Vyzvednutí na prodejně je standardně k dispozici den po expedici (poté, co bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí vás budeme informovat).
FAQ - KOLEKCE DOUBLE & VÍTĚZ POHÁRU
Systém vln
Naším cílem je doručit zboží z kolekce DOUBLE & VÍTĚZ POHÁRU k fanouškům co nejdříve. V závislosti na výrobních kapacitách budeme zboží distribuovat v několika vlnách. Každá z vln má předem určený termín expedice.
KDY MI BUDE ZBOŽÍ DODÁNO?
Při výběru standardního typu dopravy (PPL, Zásilkovna, Česká Pošta) je doručení garantováno do 2 - 3 dnů od data expedice.
1. vlna - termín expedice k fanouškům: 7. 6.
2. vlna - termín expedice k fanouškům: 10. 6.
V případě vyprodání zásob bude spuštěna další vlna. O podrobnostech a datu expedice budeme fanoušky informovat ve chvíli spuštění.
JAK MI PRODUKTY DORUČÍTE?
Dostupné varianty dopravy:
PPL: Doručení na adresu - 2 prac. dny po expedici
PPL Smart: Doručení na výdejní místa - 3 prac. dny po expedici
Zásilkovna: Doručení na výdejní místa - 2 prac. dny po expedici
Zásilkovna: doručení na adresu - 2 prac. dny po expedici
Česká pošta - balík do ruky - 2 prac. dny po expedici
Česká pošta - Balíkovna - 2 prac. dny po expedici
Osobní odběr na prodejně (Praha 7) - 1 prac. den po expedici - o tom, že je váš produkt připraven k vyzvednutí vás budeme informovat e-mailem.
CO KDYŽ SI VYBERU ZBOŽÍ Z PŘEDOBJEDNÁVKY A ZÁROVEŇ zboží AKTUÁLNĚ SKLADEM?
Pokud si v jedné objednávce zakoupíte zboží z kolekcí DOUBLE & VÍTĚZ POHÁRU a jiné zboží, které máme aktuálně skladem, bude vám zásilka expedována až po naskladnění zboží, které momentálně nemáme skladem.
Objednávku vždy expedujeme až když je kompletní. Doporučujeme tedy nespojovat zboží z předobjednávek a zboží které je skladem. Dodatečné rozdělení expedice možné není.
CO Znamená termín expedice, který u jednotlivých vln udáváte a jaký je termín doručení?
Termín expedice jednotlivých vln je datum, do kterého budeme odesílat objednávky - tj. kdy zásilky budou předány vámi zvolenému dopravci. Při výběru standardního typu dopravy (PPL, Zásilkovna, Česká Pošta) je doručení garantováno do 2 - 3 dnů od data expedice. Objednávky s osobním odběrem ve fanshopu jsou standardně připraveny jeden pracovní den po termínu expedice.
Co když si objednám několik kusů zboží z rozdílných vln?
Pokud si objednáte např. tričko z 1. vlny a šálu z 2. vlny, bude vám zásilka expedována až v termínu pro 2. vlnu. Pokud tedy chcete zboží obdržet co nejdříve, doporučujeme v rámci jedné objednávky jednotlivé vlny nekombinovat.
NENAŠEL JSEM ODPOVĚĎ NA SVOJI OTÁZKU. KAM SE MOHU OBRÁTIT S PROSBOU O POMOC?
V případě jakýchkoliv dotazů, které se týkají nejen kolekce DOUBLE & VÍTĚZ POHÁRU, nás neváhej kontaktovat na e-mailu info@fnshp.cz nebo volej na tel. +420 724 775 786, kde jsme ti k dispozici každý všední den od 10 - 16 hodin.